menu top
menu menu menu menu menu mail
menu
 
drukuj

2014-09-29 10:40:33

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego na 2014 rok deficytu budżetowego


Szczawin Kościelny: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego na 2014 rok deficytu budżetowego
Numer ogłoszenia: 321114 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 10/9, 09-550 Szczawin Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 024 2351372, faks 024 2351366.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego na 2014 rok deficytu budżetowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 150.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego na 2014 rok deficytu budżetowego Przewidywany harmonogram wykorzystania kredytu: Listopad 2014 rok 1. Zamawiający może zmienić w/w harmonogram określony w pkt. 1 w okresie kredytowania bez prowizji i opłat bankowych. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kapitału w terminie wcześniejszym bez dodatkowych opłat. 3. Charakterystyka kredytu: 1. kwota kredytu 150.000,00 PLN (słownie: : Sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 2. okres kredytowania: 8 lat 3. karencja w spłacie kredytu do dnia 20 marca 2022 roku 4. spłata kredytu nastąpi w 4 ratach: a) 20 marca 2022 roku kwota - 37.500,00 zł b) 20 czerwca 2022 roku kwota - 37.500,00 zł c) 20 września 2022 roku kwota - 37.500,00 zł d) 20 listopada 2022 roku kwota - 37.500,00 zł 5. spłata odsetek nastąpi po uruchomieniu kredytu miesięcznie w ostatnim dniu kończącym miesiąc. 6. w okresie karencji odsetki od udzielonego kredytu płatne będą w okresach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca. 7. Przy uruchomieniu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia uruchomienia kredytu. Zmiany stawki w całym okresie kredytowania należy dokonywać pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres tj. pierwszy dzień miesiąca do ostatniego dnia okresu tj. ostatniego dnia miesiąca. 8. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o oferowany upust. 9. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a upust zmniejszony. 10. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco Zamawiającego z deklaracją wekslową. Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się do egzekucji. 11. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu. Niniejsze uprawnienie Zamawiającego nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni przyznanego kredytu. 13. Koszty obsługi kredytu stanowią: 1) oprocentowanie kredytu. 2) prowizje od kwoty udzielonego kredytu 3) inne opłaty związane z udzieleniem kredytu, 14. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu ze wskazaniem sposobu naliczania odsetek. 15. Za spłatę odsetek oraz rat kapitału należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek i rat kapitału następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 16. Uruchomienie kredytu będzie następowało na konto bankowe Zamawiającego: Nr 53 9013 1013 2600 0912 2000 0010.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-566.11.30.00-5.66.11.30.00-5

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2022.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej , o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe /Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm./, a przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru /załącznik Nr 1/. 2.Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Oferenta w postępowaniu /jeżeli oferenta reprezentuje przedstawiciel/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty - dopuszczalne w formie aneksu i dotyczące zmiany harmonogramu spłaty kredytu tj. terminu i kwoty spłaty poszczególnych rat

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczawin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Szczawinie Kościelnym, 09-550 Szczawin Kościelny, ul. Jana Pawła II Nr 10, pokój Nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w Szczawinie Kościelnym, 09-550 Szczawin Kościelny, ul. Jana Pawła II Nr 10, pokój Nr 9 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Ewa Chodorowska
Data powstania: 29.09.2014 10:40
Data ostatniej modyfikacji: 29.09.2014 10:41
Liczba wyświetleń: 2283

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ kredyt III 2014.doc SIWZ 2014-09-29 10:43:05 Chodorowska Ewa
załącznik Uchwała RIO.pdf Uchwała RIO 2014-09-29 10:43:23 Chodorowska Ewa
załącznik Uchwała w sparwie zaciągnięcia kredytu.pdf Uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu 2014-09-29 10:43:53 Chodorowska Ewa
załącznik Wyciąg z protokołu.pdf Wyciąg z protokołu 2014-09-29 10:44:23 Chodorowska Ewa
załącznik Rb-27S.pdf 2014-09-29 10:55:24 Chodorowska Ewa
załącznik Rb-28S.pdf 2014-09-29 10:55:42 Chodorowska Ewa
załącznik Rb-NDS.pdf 2014-09-29 10:56:00 Chodorowska Ewa
załącznik Rb-Z.pdf 2014-09-29 10:56:08 Chodorowska Ewa
załącznik Wieloletnia Prognoza Finansowa.pdf WPF 2014-09-29 10:56:23 Chodorowska Ewa
załącznik Wykaz przedsięwzięć do WPF.pdf Wykaz rzedsięwzięć do WPF 2014-09-29 10:56:44 Chodorowska Ewa
załącznik zaswiadczenie.pdf 2014-10-02 10:28:33 Chodorowska Ewa
załącznik uchwała o sprawozdaniach za 2013.pdf 2014-10-02 10:34:29 Chodorowska Ewa
załącznik Uchwała absolutorium za 2012 rok.pdf 2014-10-02 10:43:27 Chodorowska Ewa
załącznik uchwała o sprawozdaniach za 2012.pdf 2014-10-02 10:43:43 Chodorowska Ewa
załącznik Uchwała absolutorium za 2013 rok.pdf 2014-10-02 10:43:58 Chodorowska Ewa
załącznik uchwała o wyborze skabnika.pdf 2014-10-02 10:44:13 Chodorowska Ewa
załącznik Sprawozdanie z wykonania budżetu opisowe za 2013.pdf 2014-10-02 10:53:32 Chodorowska Ewa
załącznik zarzadzenie do sprawozdania za 2013 r.pdf 2014-10-02 10:53:49 Chodorowska Ewa
załącznik załączniki do sprawozdania.7z 2014-10-02 12:22:35 Chodorowska Ewa
załącznik dokumenty.7z 2014-10-02 13:15:42 Chodorowska Ewa

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego na 2014 rok deficytu budżetowego 29.09.2014 10:40 Ewa Chodorowska