menu top
menu menu menu menu menu mail
menu
 

Artykuł archiwalny

drukuj

2008-09-16 12:19:24

Zakup samochodu osobowego BUS


ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO BUS – FABRYCZNIE NOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zakup samochodu osobowego BUS – fabrycznie nowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.



Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 10/9, 09-550 Szczawin Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 024 2351372, fax. 024 2351366.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawin.pl.
•    Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego typu BUS - fabrycznie nowego 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Szczawin Kościelny. Zamawiający, poprzez sformułowanie dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu typu BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych rozumie sprzedaż w/w samochodu oraz wydanie Zamawiającemu. Szczegółowy opis parametrów technicznych, wyposażenie oraz innych wymogów dotyczących samochodu. I. Wymagania zamawiającego A. Parametry techniczne 1. Rok produkcji 2008 2. Nadwozie przeszklone 3. Ilość miejsc 9 4. Silnik TURBO DISEL o mocy nie mniejszej niż 115 KM 5. Lakier - srebrny, zielony, granat, niebieski 6. Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg B. Wyposażenie 1. ABS, ESP 2. Poduszki powietrzne przednie kierowcy i pasażera 3. Wspomaganie układu kierowniczego 4. Klimatyzacja przód i tył 5. Reflektory przeciwmgielne 6. Centralny zamek zdalnego sterowania 7. Trzecie światło stop 8. Oświetlenie umożliwiające czytanie w przedziale pasażerskim 9. Immobiliser 10. Rozstaw osi nie mniej niż 3200 mm 11. Alarm antywłamaniowy 12. Radioodtwarzacz płyt CD 13. Przesuwne drzwi boczne w przedziale pasażerskim 14. Drzwi tylne przeszklone dwuskrzydłowe 15. Wodoodporna wykładzina podłogowa przedziału tylnego 16. Wykładzina ścian bocznych i drzwi tylnych na całej długości tapicerowane 17. Pełnowymiarowe koło zapasowe 18. Stanowisko atestowane mocowane do jednego wózka inwalidzkiego 19. Komplet pasów do mocowania wózków 20. Pasy bezpieczeństwa 21. Platforma najazdowa zamontowana przy drzwiach tylnych samochodu C. Inne 1. Świadectwo homologacji do przewozu osób niepełnosprawnych 2. Karta pojazdu 3. Instrukcja obsługi II. Wykonawca wykaże /poprzez dołączenie do oferty właściwego oświadczenia/, że dostarczany przez niego samochód osobowy typu BUS posiada właściwości opisane przez Zamawiającego w punkcie 4.1. III. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony samochód typu BUS, której ważność rozpocznie się od daty odbioru: 1. mechaniczna na okres nie krótszy niż 2 lata 2. na powłokę lakierniczą na okres nie krótszy niż 2 lata 3. na perforację karoserii, na okres nie krótszy niż 8 lat.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
•    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2; spełniający wymogi art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1) określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;2) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie do 01.12.2008r za cenę podaną w ofercie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w SIWZ metodą spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
•    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do SIWZ (zał. nr 3 do SIWZ); 2. oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do SIWZ(zał. nr 4 do SIWZ); 3. odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy na druku załączonym do SIWZ(zał. nr 1 i 2 do SIWZ); 4. oświadczenie o udzielonej gwarancji na druku załączonym do SIWZ(zał. nr 5 do SIWZ); 5. oświadczenie o terminie wykonania zamówienia na druku załączonym do SIWZ (zał. nr 6 do SIWZ) 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szczawin Kościelny, ul. Jana Pawła II Nr 3, 09-550 Szczawin Kościelny - Referat Rolnictwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Szczawin Kościelny, ul. Jana Pawła II Nr 10, 09-550 Szczawin Kościelny (sekretariat pokój Nr 9).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Informacje o artykule

Autor: Teresa Rutkowska
Zredagował(a): Ewa Chodorowska
Data powstania: 16.09.2008 12:19
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1347

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował