menu top
menu menu menu menu menu mail
menu
 
drukuj

2011-02-22 10:52:48

Wyłonienie kadry do przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, korekcyjno- kompensacyjnych i zajęć z psychologiem dla uczniów Szkoły Podstawowej Trębkach z projektu Równy start który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Szczawin Kościelny: Wyłonienie kadry do przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, korekcyjno- kompensacyjnych i zajęć z psychologiem dla uczniów Szkoły Podstawowej Trębkach z projektu Równy start który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 60657 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 10/9, 09-550 Szczawin Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 024 2351372, faks 024 2351366.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie kadry do przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, korekcyjno- kompensacyjnych i zajęć z psychologiem dla uczniów Szkoły Podstawowej Trębkach z projektu Równy start który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyłonienie kadry do przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, korekcyjno- kompensacyjnych i zajęć z psychologiem dla uczniów klas od 1 do 6 Szkoły Podstawowej w Trębkach z projektu Równy start w celu wyrównywania braków dydaktycznych, deficytów, dysfunkcji oraz odchyleń rozwojowych. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: Część 1 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 1 w roku szkolnym 2010/2011 1 godz. w tyg. x11 tyg. i klasy 2 w roku szkolnym 2011/2012 1 godz. w tyg. x 30 tyg. w zakresie nauk matematyczno - humanistycznych (w sumie 41 godz.) Część 2 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 2 w roku szkolnym 2010/2011 1 godz. w tyg. x11 tyg. i klasy 3 w roku szkolnym 2011/2012 1 godz. w tyg. x 30 tyg. w zakresie nauk matematyczno-humanistycznych ( sumie 41 godz.) Część 3 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 3 w roku szkolnym 2010/2011 w zakresie nauk matematyczno - humanistycznych 1 godz. w tygodniu x 11 tyg. ( w sumie 11 godz.) Część 4 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 1 i 2 w roku szkolnym 2010/2011 1 godz. w tygodniu x 11 tyg. i dla klasy 2 i 3 w roku szkolnym 2011/2012 1 godz. w tyg. x 30 tyg. w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych ( w sumie 41 godz.) Część 5 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 4 i 5 (11 godzin) w roku szkolnym 2010/2011 i klasy 4, 5, 6 w roku szkolnym 2011/2012 (30 godzin) z matematyki w sumie 41 godzin Część 6 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 4 i 5 (11 godzin) w roku szkolnym 2010/2011 i klasy 4, 5, 6 w roku szkolnym 2011/2012 (30 godzin) z języka polskiego w sumie 41 godzin Część 7 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 4, 5, 6 w roku szkolnym 2011/2012 (30 godzin) z przyrody. Cześć 8 Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne dla uczniów klas od 1 do 6, 4 godziny w tygodniu x 41 tyg. ( w sumie 164 godziny) Część 9 - Zajęcia z psychologiem dla uczniów klas od 1 do 6, 2 godz. w tygodniu x 41 tygodni (w sumie 82 godz.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek 1 - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, w którym oświadczy, iż posiada odpowiednie uprawnienia jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek 2 - posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz usług, z którego będzie wynikało, iż zrealizował w okresie ostatnich trzech latach (lub krótszym) zajęcia o podobnym charakterze w wymiarze co najmniej 20 godzin. Przykładowo: Wykonawca składający ofertę na część 1 winien złożyć wykaz usług, z którego będzie wynikało, iż zrealizował w przeszłości zajęcia dydaktyczno wyrównawcze w wymiarze co najmniej 20 godzin.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek 3 - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z którego będzie wynikało, że: Część 1-4 - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe o specjalności edukacja wczesnoszkolna i posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych dla klas od 1 do 3 w wymiarze minimum 20 godzin. Część 5 - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe, bądź studia podyplomowe o specjalności matematyka i posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych dla klas od 4 do 6 w wymiarze minimum 20 godzin. Część 6 - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe, bądź studia podyplomowe o specjalności filologia polska i posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych dla klas od 4 do 6 w wymiarze minimum 20 godzin. Część 7 - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe bądź studia podyplomowe o specjalności przyroda i posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych dla klas od 4 do 6 w wymiarze minimum 20 godzin. Część 8 - - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne i posiada doświadczenie polegające na prowadzeniu zajęć korekcyjno- kompensacyjnych z dziećmi wymiarze co najmniej 20 godzin. Część 9 - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe, jest psychologiem i posiada doświadczenie polegające na prowadzeniu zajęć z dziećmi wymiarze co najmniej 20 godzin.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek 4 - sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego. 4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 5. Zmiany mogą dotyczyć; a) zmiana osób wykonujących usługę (konieczność wynika z przyczyn losowych np. choroba) niezależna od Wykonawcy. Zamawiający wyrazi zgodę po przedstawieniu innego kandydata o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ b) zmiana miejsca wykonywania usługi (konieczność zmiany miejsca wynika z przyczyn losowych (np. pożar, zalanie, awaria) niezależna od Wykonawcy. Zmiana nie może prowadzić do obniżenia standardu c) zmiana wynagrodzenia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w sytuacji, gdy koszty wykazane w kalkulacji końcowej będą niższe niż wskazane przez Wykonawcę z złożonej ofercie. d) Zmiany terminu realizacji zlecenia wynikające ze zmiany harmonogramu projektu - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczawin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Szczawinie Kościelnym ul. Jana Pawła II 10 09-550 Szczawin Kościelny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Szczawinie Kościelnym ul. Jana Pawła II 10 09-550 Szczawin Kościelny Pokój nr 9 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Równy Start jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 1 w roku szkolnym 2010/2011 i klasy 2 w roku szkolnym 2011/2012 w zakresie nauk matematyczno - humanistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 1 w roku szkolnym 2010/2011 1 godz. w tyg. x11 tyg. i klasy 2 w roku szkolnym 2011/2012 1 godz. w tyg. x 30 tyg. w zakresie nauk matematyczno - humanistycznych (w sumie 41 godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 2 w roku szkolnym 2010/2011 i klasy 3 w roku szkolnym 2011/2012 w zakresie nauk matematyczno-humanistycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 2 w roku szkolnym 2010/2011 1 godz. w tyg. x11 tyg. i klasy 3 w roku szkolnym 2011/2012 1 godz. w tyg. x 30 tyg. w zakresie nauk matematyczno-humanistycznych ( sumie 41 godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 3 w roku szkolnym 2010/2011 w zakresie nauk matematyczno - humanistycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 3 w roku szkolnym 2010/2011 w zakresie nauk matematyczno - humanistycznych 1 godz. w tygodniu x 11 tyg. ( w sumie 11 godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 1 i 2 w roku szkolnym 2010/2011 i dla klasy 2 i 3 w roku szkolnym 2011/2012 w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 1 i 2 w roku szkolnym 2010/2011 1 godz. w tygodniu x 11 tyg. i dla klasy 2 i 3 w roku szkolnym 2011/2012 1 godz. w tyg. x 30 tyg. w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych ( w sumie 41 godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 4 i 5 w roku szkolnym 2010/2011 i klasy 4, 5, 6 w roku szkolnym 2011/2012 z matematyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 4 i 5 (11 godzin) w roku szkolnym 2010/2011 i klasy 4, 5, 6 w roku szkolnym 2011/2012 (30 godzin) z matematyki w sumie 41 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 4 i 5 w roku szkolnym 2010/2011 i klasy 4, 5, 6 w roku szkolnym 2011/2012 z języka polskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 4 i 5 (11 godzin) w roku szkolnym 2010/2011 i klasy 4, 5, 6 w roku szkolnym 2011/2012 (30 godzin) z języka polskiego w sumie 41 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 4, 5, 6 w roku szkolnym 2011/2012 z przyrody..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla klasy 4, 5, 6 w roku szkolnym 2011/2012 (30 godzin) z przyrody..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne dla uczniów klas od 1 do 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne dla uczniów klas od 1 do 6, 4 godziny w tygodniu x 41 tyg. ( w sumie 164 godziny).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia z psychologiem dla uczniów klas od 1 do 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z psychologiem dla uczniów klas od 1 do 6, 2 godz. w tygodniu x 41 tygodni (w sumie 82 godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

Informacje o artykule

Autor: Arkadiusz Boruszewski
Zredagował(a): Ewa Chodorowska
Data powstania: 22.02.2011 10:52
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 2312

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ RS Trębki.rtf SIWZ Równy start Trębki 2011-02-22 10:55:47 Chodorowska Ewa
załącznik RS Załączniki.zip Załaczniki 1- 6 2011-02-22 11:05:16 Chodorowska Ewa

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował