menu top
menu menu menu menu menu mail
menu
 
drukuj

2012-02-17 09:55:19

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe finansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2012 rok i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów



Szczawin Kościelny: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe finansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2012 rok i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
Numer ogłoszenia: 48036 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 10/9, 09-550 Szczawin Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 024 2351372, faks 024 2351366.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe finansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2012 rok i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 1.497.862,00 z przeznaczeniem na: 1. na częściowe finansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2012 rok w kwocie 467.352,00 zł powstałego w związku z realizacją zadań inwestycyjnych pn. - Rozbudowa Szkoły w Szczawinie Kościelnym polegająca na dobudowie Sali ogólnorozwojowej wraz z kącikiem rekreacyjnym i świetlicą - kwota kredytu 229.972,00 zł - Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki - kwota kredytu 237.380,00 zł 2. Spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów długoterminowych w kwocie 1.030.510,00.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej , o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe /Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm./, a przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  •  
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru /załącznik Nr 1/. 2.Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Oferenta w postępowaniu /jeżeli oferenta reprezentuje przedstawiciel/

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty - dopuszczalne w formie aneksu i dotyczące zmiany harmonogramu spłaty kredytu tj. terminu i kwoty spłaty poszczególnych rat

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczawin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Szczawinie Kościelnym, 09-550 Szczawin Kościelny, ul. Jana Pawła II Nr 10, pokój Nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Szczawinie Kościelnym, 09-550 Szczawin Kościelny, ul. Jana Pawła II Nr 10, pokój Nr 9 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Informacje o artykule

Autor: Teresa Rutkowska
Zredagował(a): Ewa Chodorowska
Data powstania: 17.02.2012 09:55
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 2583

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ kredyt 2012.doc SIWZ 2012-02-17 09:56:00 Chodorowska Ewa
załącznik scan0001.pdf Uchwała w sprawie powołania skarbnikia 2012-02-17 10:23:24 Chodorowska Ewa
załącznik nip i regon.pdf 2012-02-17 10:24:56 Chodorowska Ewa
załącznik Rb 27S.pdf RB27s 2012-02-17 11:21:47 Chodorowska Ewa
załącznik RB28S.7z RB28S 2012-02-17 11:33:11 Chodorowska Ewa
załącznik Rb 27ZZ.pdf Rb27ZZ 2012-02-17 11:37:32 Chodorowska Ewa
załącznik rB 50 o dotacjach.pdf Rb50 2012-02-17 11:39:54 Chodorowska Ewa
załącznik Rb 50 o wydatkach.pdf Rb50 2012-02-17 11:45:35 Chodorowska Ewa
załącznik Rb 50 o wydatkach.pdf Rb50 2012-02-17 11:48:03 Chodorowska Ewa
załącznik RbN RbNDS RbZ.7z 2012-02-17 11:50:38 Chodorowska Ewa
załącznik Budżet 2012 cz1.7z Budżet cz1 2012-02-17 11:58:33 Chodorowska Ewa
załącznik Budżet 2012 cz2.7z Budżet cz2 2012-02-17 12:05:11 Chodorowska Ewa
załącznik Budżet cz 3 i 4.7z Budżet cz3 i4 2012-02-17 12:09:45 Chodorowska Ewa
załącznik Budżet 2012 cz5.7z Budżet cz5 2012-02-17 12:13:36 Chodorowska Ewa
załącznik Uchwała w sprawie wydannia opinii o spłacie kredytu.pdf Uchwała 2012-02-17 12:15:44 Chodorowska Ewa
załącznik zaświadczenie.pdf zaświadczenie 2012-02-17 12:16:21 Chodorowska Ewa
załącznik Sprawozdania.7z sprawozdania 2012-02-17 12:21:08 Chodorowska Ewa
załącznik statut.pdf staut 2012-02-17 12:32:03 Chodorowska Ewa

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował