menu top
menu menu menu menu menu mail
menu
 
drukuj

2013-03-04 11:40:05

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów



Szczawin Kościelny: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów

Numer ogłoszenia: 86416 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 10/9, 09-550 Szczawin Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 024 2351372, faks 024 2351366.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest; Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 866.717 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów 1. Przewidywany harmonogram wykorzystania kredytu: Marzec 2013 rok - grudzień 2013 rok 2. Zamawiający może zmienić w/w harmonogram określony w pkt. 1 w okresie kredytowania bez prowizji i opłat bankowych. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kapitału w terminie wcześniejszym bez dodatkowych opłat. 4. Charakterystyka kredytu: 1. kwota kredytu: 866.717 PLN (słownie: osiemset sześćdziesiąt sześć tysięcy siedemset siedemnaście złotych 00/100), 2. okres kredytowania: 7 lat 3. karencja w spłacie kredytu do dnia 20 marca 2019 roku 4. spłata kredytu nastąpi w: a) 2019 roku kwota 433.400 zł w równych ratach kwartalnych począwszy od dnia 20.03.2019 r., b) 2020 roku kwota 433.317 zł w równych ratach kwartalnych począwszy od dnia 20.03.2020 r. 5. spłata odsetek nastąpi po uruchomieniu kredytu miesięcznie w ostatnim dniu kończącym miesiąc. 6. w okresie karencji odsetki od udzielonego kredytu płatne będą w okresach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca. 7. Przy uruchomieniu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia uruchomienia kredytu. Zmiany stawki w całym okresie kredytowania należy dokonywać pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres tj. pierwszy dzień miesiąca do ostatniego dnia okresu tj. ostatniego dnia miesiąca. 8. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o oferowany upust. 9. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a upust zmniejszony. 10. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco Zamawiającego z deklaracją wekslową. Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się do egzekucji. 11. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu. Niniejsze uprawnienie Zamawiającego nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni przyznanego kredytu. 13. Koszty obsługi kredytu stanowią: 1) oprocentowanie kredytu. 2) prowizje od kwoty udzielonego kredytu 3) inne opłaty związane z udzieleniem kredytu, 14. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu ze wskazaniem sposobu naliczania odsetek. 15. Za spłatę odsetek oraz rat kapitału należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek i rat kapitału następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 16. Uruchomienie kredytu będzie następowało na konto bankowe Zamawiającego; Nr 53 9013 1013 2600 0912 2000 0010.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej , o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe /Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm./, a przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    koncesję, zezwolenie lub licencję
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru /załącznik Nr 1/. 2.Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Oferenta w postępowaniu /jeżeli oferenta reprezentuje przedstawiciel/
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty - dopuszczalne w formie aneksu i dotyczące zmiany harmonogramu spłaty kredytu tj. terminu i kwoty spłaty poszczególnych rat
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczawin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Szczawinie Kościelnym, 09-550 Szczawin Kościelny, ul. Jana Pawła II Nr 10, pokój Nr 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Szczawinie Kościelnym, 09-550 Szczawin Kościelny, ul. Jana Pawła II Nr 10, pokój Nr 9 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Informacje o artykule

Autor: Teresa Rutkowska
Zredagował(a): Ewa Chodorowska
Data powstania: 04.03.2013 10:40
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1317

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik opinia RIO.pdf 2013-03-04 11:44:37 Chodorowska Ewa
załącznik uchwała rady.pdf 2013-03-04 13:21:01 Chodorowska Ewa
załącznik Rb28S czI.pdf 2013-03-04 13:25:21 Chodorowska Ewa
załącznik Rb28S czII.pdf 2013-03-04 13:31:06 Chodorowska Ewa
załącznik RB 28 s cz 1 za III kw.pdf 2013-03-04 13:35:50 Chodorowska Ewa
załącznik Rb 27S.pdf 2013-03-04 13:42:36 Chodorowska Ewa
załącznik Rb 27 s IIIkw.pdf 2013-03-04 13:49:32 Chodorowska Ewa
załącznik Rb NDS.pdf 2013-03-04 13:53:05 Chodorowska Ewa
załącznik Rb z.pdf 2013-03-04 13:55:27 Chodorowska Ewa
załącznik Rn-Z i Rb NDS III kw.pdf 2013-03-04 14:13:08 Chodorowska Ewa
załącznik Rb-UZ.pdf 2013-03-04 14:14:15 Chodorowska Ewa
załącznik SIWZ kredyt 2013.doc SIWZ 2013-03-04 14:16:45 Chodorowska Ewa
załącznik RB 28s cz 2 za III kw.pdf 2013-03-04 14:26:03 Chodorowska Ewa
załącznik WPF.pdf WPF 2013-03-08 10:57:09 Chodorowska Ewa
załącznik Uchwał WPF, przedsiewzięcia.pdf 2013-03-08 11:03:08 Chodorowska Ewa

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował