menu top
menu menu menu menu menu mail
menu
 
drukuj

2014-04-23 17:16:13

Plac zabaw w m. Suserz Plac zabaw w m. Helenów - Plac zabaw w m. Gorzewo-Kolonia - Plac zabaw w m. Kamieniec - Budowa placu zabaw w Trębkach dz.nr 11/27, - Budowa i organizacja placu zabaw w Trębkach w ramach projektu "Nowe przedszkole"


Szczawin Kościelny: - Plac zabaw w m. Suserz Plac zabaw w m. Helenów - Plac zabaw w m. Gorzewo-Kolonia - Plac zabaw w m. Kamieniec - Budowa placu zabaw w Trębkach dz.nr 11/27,
- Budowa i organizacja placu zabaw w Trębkach  w ramach projektu "Nowe przedszkole"

Numer ogłoszenia: 137374 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 10/9, 09-550 Szczawin Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 024 2351372, faks 024 2351366.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - Plac zabaw w m. Suserz Plac zabaw w m. Helenów - Plac zabaw w m. Gorzewo-Kolonia - Plac zabaw w m. Kamieniec - Budowa placu zabaw w Trębkach dz.nr 11/27,
- Budowa i organizacja placu zabaw w Trębkach  w ramach projektu "Noweprzedszkole"II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące w ramach zadania pn.: 1. Plac zabaw w m. Suserz - roboty ziemne - obrzeża betonowe na obrysie placu zabaw - płotek drewniany wys. 1 m z furtką - nawierzchnia z warstwy piasku gr. 20 cm - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z wykonaniem fundamentów: urządzenia do zabawy o konstrukcji metalowo-drewnianej; zjeżdżalnia, huśtawka wahadłowa podwójna, huśtawka ważka, bujak na sprężynie, ławki parkowe z oparciem,kosz na śmieci oraz tablica regulaminowa placu zabaw Roboty rozbiórkowe ogrodzenia leżą gestii Zamawiającego. 2.Plac zabaw w m. Helenów - roboty ziemne - obrzeża betonowe na obrysie placu zabaw - nawierzchnia z warstwy piasku gr. 20 cm dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z wykonaniem fundamentów : urządzenia do zabawy o konstrukcji metalowo-drewnianej; zjeżdżalnia, huśtawka wahadłowa podwójna, huśtawka ważka, bujak na sprężynie, ławki parkowe z oparciem, kosz na śmieci oraz tablica regulaminowa placu zabaw 3.Plac zabaw w m. Gorzewo-Kolonia - roboty ziemne - obrzeża betonowe na obrysie placu zabaw - nawierzchnia z warstwy piasku gr. 20 cm - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z wykonaniem fundamentów: urządzenia do zabawy o konstrukcji metalowo-drewniane ; zjeżdżalnia, huśtawka wahadłowa podwójna, huśtawka ważka, bujak na sprężynie, ławki parkowe z oparciem, kosz na śmieci oraz tablica regulaminowa placu zabaw 4.Plac zabaw w m. Kamieniec - roboty ziemne - obrzeża betonowe na obrysie placu zabaw - nawierzchnia z warstwy piasku gr. 20 cm - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z wykonaniem fundamentów:urządzenia do zabawy o konstrukci metalowo-drewnianej; zjeżdżalnia, huśtwka wahadłowa podwójna , huśtawka ważka, bujak na sprężynie, ławka parkowa z oparciem , kosz na śmieci, tablica regulaminowa placu zabaw 5.Budowa placu zabaw w Trębkach dz.nr 11/27 - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z wykonaniem fundamentów : (wieża z dachem dwuspadowym, podest na palach, zjeżdżalnia, trap wejściowy, huśtawka pojedyncza wolnostojąca, piaskownica z bali 3m x 3m ; bujaki sprężynowe,karuzela platformowa z siedziskami - ogrodzenie placu o wysokości 1,5 m z siatki na słupkach stalowych fi 72 gr. 3,0 mm osadzonych w cokole z furtką - zagospodarowanie terenu zielenią ( trawnik ) i małą architekturą ( ławki drewniane,kosz na śmieci metalowy, tablica regulaminowa placu zabaw ) - nawierzchnia z kostki betonowej ( strefa wypoczynkowa ) 6.Budowa i organizacja placu zabaw w Trębkach w ramach projektu projektu Nowe przedszkole - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z wykonaniem fundamentów : urządzenia do zabawy o konstrukcji metalowo-drewnianej; huśtawka wagowa, bujak jednoosobowy- sprężynowiec(zwierzak), bujak dwuosobowy (koniki), karuzela z kierownicą, piaskownica z pokrywą, ławki parkowe - płotek drewniany z furtką.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.50.00.00-6, 45.10.00.00-8, 45.11.22.70-2, 45.11.27.20-8, 45.34.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000 zł (cztery tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 roku Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego-Urząd Gminy Szczwin Kościelny, BS GĄBIN O/SZCZAWIN KOŚCIELNY Nr 53 9013 1013 2600 0912 2000 0010 3. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie dokumentu do oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp.. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 12.Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium określone w pkt 6 i 7.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawcy prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem.
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował co najmniej 2 zadania dotyczące budowy placu zabaw i wartości brutto min. 50 000 zł każde , w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, Wykonawca załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, tj.: 1. Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej . Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. -Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia /oryginał /.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
•    potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
•    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
•    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną. (z określeniem wskaźników kalkulacyjnych: stawka rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz). 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany osób określonych w § 7 ust. 1 i 2 wzoru umowy 2) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w przypadkach określonych w § 6 ust. 7, 8 i 10 wzoru umowy 3) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku opisanym w § 3 ust. 3 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szczawin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Szczawinie Kościelnym, ul.Jana Pawła II 10,pokój Nr 1...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Szczawinie Kościelnym, 09-550 Szczawin Kościelny, ul.Jana Pawła II 10 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że dla zadania uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 nb Działanie : 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Ewa Chodorowska
Data powstania: 23.04.2014 17:16
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 2282

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ - Place zabaw Szczawin.doc SIWZ + załaczniki 2014-04-23 17:17:34 Chodorowska Ewa
załącznik Przedmiar place zabaw cz 1.pdf Przedmiar 2014-04-23 17:18:25 Chodorowska Ewa
załącznik przedmiar place zabaw cz 2.pdf Przedmiar 2014-04-23 17:19:04 Chodorowska Ewa
załącznik GORZEWO KOLONIA.7z 2014-04-23 17:22:15 Chodorowska Ewa
załącznik HELENÓW.7z 2014-04-23 17:26:31 Chodorowska Ewa
załącznik KAMIENIEC.7z 2014-04-23 17:28:38 Chodorowska Ewa
załącznik TRĘBKI 11 27.7z 2014-04-23 17:32:36 Chodorowska Ewa
załącznik TRĘBKI - PLAC ZABAW 22 4.7z 2014-04-23 17:37:13 Chodorowska Ewa
załącznik SUSERZ.7z 2014-04-23 17:40:07 Chodorowska Ewa

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował