Artykuł archiwalny
2008-04-11 13:37:25
Sekretarz
Sekretarz Gminy Szczawin Kościelny
Zbigniew Filipiak
(0-24) 235-13-72 wew.22
(0-24) 235-13-66
Pokój Nr 9
Do obowiązków sekretarza gminy należą w szczególności:
1. organizowanie wykonania czynności związanych z działalnością urzędu.
2. organizowanie wykonania czynności związanych z funkcjonowaniem organów gminy.
3. usprawnienie organizacji i techniki pracy urzędu.
4. troska o należytą kulturę pracy i sprawność załatwiania spraw powierzonych urzędowi.
5. wnioskowanie oraz przedkładanie wójtowi propozycji wynagrodzenia pracowników urzędu i innych gminnych jednostek organizacyjnych oraz podziału nagród.
6. zarząd oraz ochrona i oszczędne gospodarowanie mieniem urzędu.
7. dbałość o zaopatrzenie materiałowe urzędu oraz zapewnienie pracownikom odpowiednich warunków socjalnych.
8. terminową sprawozdawczość.
9. dbałość o estetykę pomieszczeń urzędu i jego otoczenia.
10. opracowanie planu urlopów pracowników, nadzór nad jego przestrzeganiem oraz ich udzielenie.
11. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.
12. wykonywanie innych czynności określonych w statucie gminy lub powierzonych przez wójta niezastrzeżonych przez ustawy i statut gminy.
13. szczegółowe zadania sekretarza gminy wójt może określić w drodze zarządzenia.
14. sekretarz gminy jest upoważniony do podejmowania decyzji administracyjnych, ich podpisywania, także zaświadczeń innej korespondencji za wyjątkiem spraw USC.
Informacje o artykule
Autor: | urzad gminy |
---|---|
Zredagował(a): | Ewa Chodorowska |
Data powstania: | 11.04.2008 13:37 |
Data ostatniej modyfikacji: | 19.03.2019 10:29 |
Liczba wyświetleń: | 6550 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|---|
1 | Sekretarz | 17.10.2013 13:55 | Ewa Chodorowska |
2 | Sekretarz | 28.06.2013 14:20 | Ewa Chodorowska |
3 | Sekretarz | 13.10.2010 21:28 | Ewa Chodorowska |
4 | Sekretarz | 15.04.2008 09:40 | Ewa Chodorowska |
5 | Sekretarz | 11.04.2008 13:38 | Ewa Chodorowska |
6 | Sekretarz | 11.04.2008 13:37 | Ewa Chodorowska |